logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

3 Pagina's<123
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Roy Oostindien  
#41 Gepost : vrijdag 23 december 2011 16:49:10(UTC)
Roy Oostindien


20 ponder

Lid sinds: 16-2-2010(UTC)
Berichten: 360

Bedankjes: 4 keer
Aan de waterkant komen alles neer zetten en dan erachter komen dat je geen aas bij je hebt Domme ik

Je hengel aanslaan na een run en dan uitglijden en onderaan de dijk in het water belanden Domme ik
Erwin  
#42 Gepost : vrijdag 23 december 2011 19:34:03(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Ik zit al een tijdje te wachten op een verhaal van Arnold.....Mee eens
leen  
#43 Gepost : vrijdag 23 december 2011 22:18:14(UTC)
leen


40 ponder

Lid sinds: 14-11-2010(UTC)
Berichten: 1.385
Man
Nederland

Bedankjes: 74 keer
Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
Een run krijgen
naar je hengel lopen
je verstappen/vergissen in de steilte van de ondergrond
en de boomwortel over het hoofd zien

finaal door je enkel gaan en werkelijk geen stap meer kunnen verzetten
je vrouw moeten bellen om je op te halen..

en dan de vraag krijgen : wat is dat voor ding daar... ja.. uh.. een voerboot die ik gister heb gekocht.. nog geen tijd gehad om dat te vertellen...
Koen Debock  
#44 Gepost : dinsdag 27 december 2011 18:21:41(UTC)
Koen Debock


15 ponder

Lid sinds: 26-12-2011(UTC)
Berichten: 130

Willen insmijten, en men lood draait rond één of andere hardnekkige plant. Gevolg, men hengel in 2!

Weesten vissen in een bos, we horen iets kraken boven ons. Een tak van 2-3 meter lang en dikte van ongeveer 10 cm dondert naar beneden los op men schepnetsteel (was in meerdere stukken).

Ook is voor gehad dat ik een lange rit maak naar een betaalwater, daar dan toekom en vaststel dat'k men banksticks thuis heb laten liggen.

Bewerkt door de gebruiker dinsdag 27 december 2011 18:24:43(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Erwin  
#45 Gepost : woensdag 28 december 2011 11:30:14(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Koen Debock schreef:
Willen insmijten, en men lood draait rond één of andere hardnekkige plant. Gevolg, men hengel in 2!


Zo heb ik wel eens bijna mijn vinger eraf gegooid... hahaha. De lijn zat vast tegen het bot....Sick

Heb met een lange rit naar Frankrijk ooit een keer 10 liter maden moeten weggooien omdat ze "oververhit raakte". Mijn god wat een stank... Of er een dode bunzing achter in de auto lag. Zit je half nekkend achter je stuur.monkey
PascalP  
#46 Gepost : woensdag 28 december 2011 19:44:57(UTC)
PascalP


30 ponder

Lid sinds: 19-1-2011(UTC)
Berichten: 713
Nederland

Ik was aan het snoeken en had niet in de gaten dat mijn maat achter me stond dus ik gooi in en bleef de plug achter zijn oor hangen maar gelukkig niet erdoorKnipoog

Ik had net ingegooit maar net achter een rietstengel dus draai weer in blijf ik achter die rietstengel hagen dus ik begin te trekken en te trekken, komt in een keer het 102g lood ik weet niet hoe hard op me af gevlogen gelukkig net langs mij afRespect

En ik was een keer een bollie aan mijn hair aan het rijgen dus leg mijn lood even op mijn been maar toen viel het eraf prik haak in mijn beenswear1 ik geloof dat de karpers direct aan de overkant van het water waren
Het maakt niet uit groot of klein,
als ze maar mooi zijn
ronald kingma  
#47 Gepost : woensdag 28 december 2011 22:09:36(UTC)
ronald kingma


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 27-1-2010(UTC)
Berichten: 2.275
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
Arnold ik ben nu ook wel benieuwd naar je verhaal, vertel maar we zullen niet lachen. Like


Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (2)
3 Pagina's<123
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.