logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

3 Pagina's<123>
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Jasperbuth  
#21 Gepost : vrijdag 16 december 2011 18:05:27(UTC)
Jasperbuth


30 ponder

Lid sinds: 10-10-2011(UTC)
Berichten: 762

Skippymagic schreef:
Je ringtone als een delkim laten klinken, maar als dan 's ochtends je wekker gaat aan de waterkant als een gek je tent uit rukken om je hengel aan te slaan. En dan staat je vismaat je raar aan te kijken als hij aan het genieten is van zijn eerste bakje koffie.

Dit heb ik ook al aantal keer gehad :^o
Maar niet dat ik een hengel uit de steunen rukte!
Vissen 2013: Zat
Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo
PatricS  
#22 Gepost : vrijdag 16 december 2011 20:09:53(UTC)
PatricS


30 ponder

Lid sinds: 24-11-2011(UTC)
Berichten: 643
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 8 keer bedankt in 6 post(s)
Jasperbuth schreef:
Skippymagic schreef:
Je ringtone als een delkim laten klinken, maar als dan 's ochtends je wekker gaat aan de waterkant als een gek je tent uit rukken om je hengel aan te slaan. En dan staat je vismaat je raar aan te kijken als hij aan het genieten is van zijn eerste bakje koffie.

Dit heb ik ook al aantal keer gehad :^o
Maar niet dat ik een hengel uit de steunen rukte!


Dit zijn van die momenten dat je niet weet waar je mee bezig bent. En dat je vooraf denkt dit gebeurt mij nooit, maar als je aan het dromen bent dat je pieper net gaat en vervolgens hoor je een delkim gillen dan sla je elke hengel aan die voor handen is.
Hehe moet nog steeds lachen om die kop van mijn vismaat haha
Groeten Patric

-Tijgernoten-
http://patricskarper.blogspot.nl/
PatricS  
#23 Gepost : vrijdag 16 december 2011 20:19:50(UTC)
PatricS


30 ponder

Lid sinds: 24-11-2011(UTC)
Berichten: 643
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 8 keer bedankt in 6 post(s)
Owja deze nog, en dan weten jullie genoeg van mij: (kakken)

5.30 uur. Ik moet nodig kakken op onbekent terrein. 50meter verderop een mooie inham in de bosjes. Niet goed kijken en hurken. Je hoort wat achter je en jahoor zit in stijf achter een wandelpad met 4pieterpad wandelaars erop. 1van die knakkers zegt vet droog, "Morgen" en ik terug "goede morgen".

Zoiets gebeurt je geen 2x!!

Dacht je!!!

Een week later zit ik een bergje te leggen bij een kanaal tussen het riet. Komt er een knakker aan "en willen ze een beetje bijten" hij dacht dat ik aan het vissen was. Ik zeg nukkig nee, in de hoop dat ie weg gaat. Maar je voelt hem al aankomen, meneer begint een heel visverhaal over 30jaar geleden. Totdat ik me wc papier liet zien hehehe.

Groeten Patric

-Tijgernoten-
http://patricskarper.blogspot.nl/
ericesv  
#24 Gepost : zaterdag 17 december 2011 00:11:04(UTC)
ericesv


35 ponder

Lid sinds: 3-10-2009(UTC)
Berichten: 965
Man
Nederland

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
je vismaat meenemen naar een water waarvan jij wist dat daar schotsehooglanders vrij rondlopen , maar het vergeet te vertellen.
Resultaat hij wordt s`morgens wakker en uiteraard precies bij hem staat er zo`n mooi beestje , hij schrikt en probeert de achteruitgang van zijn bivy te vinden.
Probeer dan maar eens niet te lachen en te vertellen dat je het vergeten was hem te melden dat deze beestjes er liepen.
Gezien zijn reactie heb ik eerst een gezonde afstand tussen hem en mij genomen alvorens ik het vertelde.

Bewerkt door de gebruiker zaterdag 17 december 2011 00:13:47(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

als karpervissen je passie is .
Davey Remmig  
#25 Gepost : zaterdag 17 december 2011 00:15:36(UTC)
Davey Remmig


45 ponder

Lid sinds: 18-2-2010(UTC)
Berichten: 1.786

ericesv schreef:
je vismaat meenemen naar een water waarvan jij wist dat daar schotsehooglanders vrij rondlopen , maar het vergeet te vertellen.
Resultaat hij wordt s`morgens wakker en uiteraard precies bij hem staat er zo`n mooi beestje , hij schrikt en probeert de achteruitgang van zijn bivy te vinden.
Probeer dan maar eens niet te lachen en te vertellen dat je het vergeten was hem te melden dat deze beestjes er liepen.
Gezien zijn reactie heb ik eerst een gezonde afstand tussen hem en mij genomen alvorens ik het vertelde.


whahahaha die zal echt raar hebben gekeken gigglesmil
ericesv  
#26 Gepost : zaterdag 17 december 2011 00:26:18(UTC)
ericesv


35 ponder

Lid sinds: 3-10-2009(UTC)
Berichten: 965
Man
Nederland

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
ja en hij was echt heel boos.Sick :-" Bidden
als karpervissen je passie is .
Lodewijk  
#27 Gepost : zaterdag 17 december 2011 02:13:59(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
hier aan de ruimzicht een keer gestruikeld over een schaap om vervolgens een snoekduik te maken in het water.......
ook wel is grappig haha
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
Erwin  
#28 Gepost : zaterdag 17 december 2011 13:11:23(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Hehehe

Zo heb ik een maatje ook een keer voorzien van een Delkim rintone. Verschrikkelijk grappig als jij eerder wakker bent. Even bellen Breede lach

En wakker worden omdat een koe probeert je tent omver te krijgen.... Niet grappig...
timvanzanten  
#29 Gepost : zaterdag 17 december 2011 13:22:14(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
haha, leuke verhalen allemaal! ik heb er ook nog eentje!

Ik ga met een maatje vissen op een plek waar echt nooit iemand komt. Na een wild nachtje met een 10 brasems en 2 karpers wil ik in de ochtend mijn tent uitstappen. wordt ik bijna omvergereden door mountainbikers, ditzelfde herhaalde zich nog 2maal! naast mountainbikers, kwamen er ook nog quads aan en zelfs een auto! Een soort carnavalpolonaise langs de waterkant ofzo!

Nog eentje:

je bent net 5 minuten in Frankrijk en je wilt je hengel eens een goede zwieper geven, krak!! de lijn zat om de top! niet cool.

ook achter een snoekvisser staan is niet handig. hij gooit in en vervolgens heb ik 6 haken dwars door mijn hand. Daar lag ik voor de zoveelste keer weer op de operatietafel.



Bewerkt door de gebruiker zaterdag 17 december 2011 13:24:30(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Lodewijk  
#30 Gepost : zaterdag 17 december 2011 13:24:19(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
en dat op een plek waar nooit iemand komt?? whehe
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
jvs  
#31 Gepost : zaterdag 17 december 2011 14:38:19(UTC)
jvs


40 ponder

Lid sinds: 1-11-2010(UTC)
Berichten: 1.023

midden in de nacht een run krijgen,ik vloog de tent aan om aan te slaan,pak ik de verkeerde hengel Silenced
houdoe en bedankt
diesel  
#32 Gepost : zaterdag 17 december 2011 14:59:44(UTC)
diesel


40 ponder

Lid sinds: 5-7-2011(UTC)
Berichten: 1.122

ff vlug een uurtje in het park hier met de pen op de karper.
fiets pakken ,en gaan met die banaan.
na 3 x trappen schepnet tussen de spakend'oh!

aan de fiets schade,en schepnetsteel R.I.P
groet erik
luuk412  
#33 Gepost : zondag 18 december 2011 16:31:43(UTC)
luuk412


25 ponder

Lid sinds: 11-8-2011(UTC)
Berichten: 549

ben je aan het vissen in een putje met veel bomen erlangs.
dus je raad het al: ik gooi in de alles in de boom aan de overkant.
alles door moeten knippen.
weer opnieuw ingooien. blijft de hele zooi vastzitten in een wierbed.
ik er een flinke ruk aan geven en alles schiet los zo over me heen in de boom boven mij!!

weel alles door moeten knippen en de hengel maar weer in het foundraal gestopt.
acheraf wel lachen! maar op dat moment kan je wel door de grond zakken!
Carp fishing is not a hobby, it's a passion
Davey Remmig  
#34 Gepost : zondag 18 december 2011 16:35:35(UTC)
Davey Remmig


45 ponder

Lid sinds: 18-2-2010(UTC)
Berichten: 1.786

Lodewijk schreef:
hier aan de ruimzicht een keer gestruikeld over een schaap om vervolgens een snoekduik te maken in het water.......
ook wel is grappig haha


gigglesmil gigglesmil
big-carp  
#35 Gepost : maandag 19 december 2011 13:35:15(UTC)
big-carp


10 ponder

Lid sinds: 11-3-2011(UTC)
Berichten: 71

rond half zeven s'morgens .
ik krijg een mooie run!>vlieg de tent uit en heis men hengel de lucht in.
men vismaat steekt zen kop uit zen tent en blijft zo kijken mornincoffee ... nog geen probleem...
na een 5tal minuten drillen krijg ik nog een pracht van een run op men 2de lijn...
ik ben nog steeds bezig met eerste vis dus ik kan hem niet oppakken. mijn maat zijn kop hangt nog steeds uit zijn tent en laat het ook zo... d'oh! in plaats van mijn 2de lijn op te pakken. :-s
enja die sessie dus 1 gemiste vis...

grtz
Davey Remmig  
#36 Gepost : dinsdag 20 december 2011 01:38:46(UTC)
Davey Remmig


45 ponder

Lid sinds: 18-2-2010(UTC)
Berichten: 1.786

big-carp schreef:
rond half zeven s'morgens .
ik krijg een mooie run!>vlieg de tent uit en heis men hengel de lucht in.
men vismaat steekt zen kop uit zen tent en blijft zo kijken mornincoffee ... nog geen probleem...
na een 5tal minuten drillen krijg ik nog een pracht van een run op men 2de lijn...
ik ben nog steeds bezig met eerste vis dus ik kan hem niet oppakken. mijn maat zijn kop hangt nog steeds uit zijn tent en laat het ook zo... d'oh! in plaats van mijn 2de lijn op te pakken. :-s
enja die sessie dus 1 gemiste vis...

grtz


De blunder is dat je die maat mee nam met een sessie?gigglesmil Knipoog
z'n blunder is het niet, wel een beetje raar van je maat.
wat ook raar is, meestal haakt de vis zich zelf en kan het bijna niet zijn dat de vis door het niet oppakken van de hengel verspeeld is.Think Is er soms iets anders gebeurd?

Als dit nog eens voor komt doe dan het volgende:
leg de eerst hengel waar je al mee aan het drillen bent weg,zet deze op de baitrunner. (maar natuurlijk wel een stuk strakker!!) pak de andere hengel, dan even kijken welke het dikste isKnipoog die ga je natuurlijk als eerst drillen als de situatie (obstakels) het toe laat. Indien je er geen 2 tegelijk kan drillen, lijkt mij dit de beste optie stel je voor dat je op die ene hengel nou net "the fish of your life' er aan heb gehad...

mvg
chiele  
#37 Gepost : dinsdag 20 december 2011 13:01:48(UTC)
chiele


45 ponder

Lid sinds: 27-6-2010(UTC)
Berichten: 1.902

Davey Remmig schreef:

Als dit nog eens voor komt doe dan het volgende:
leg de eerst hengel waar je al mee aan het drillen bent weg,zet deze op de baitrunner. (maar natuurlijk wel een stuk strakker!!) pak de andere hengel, dan even kijken welke het dikste isKnipoog die ga je natuurlijk als eerst drillen als de situatie (obstakels) het toe laat. Indien je er geen 2 tegelijk kan drillen, lijkt mij dit de beste optie stel je voor dat je op die ene hengel nou net "the fish of your life' er aan heb gehad...

mvg


jep! zo doe ik het ook Knipoog heb het wel nog maar 1x voorgehad met 2x 10ponders Breede lach, maar het werkte!
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
Johan Krenger  
#38 Gepost : dinsdag 20 december 2011 14:32:56(UTC)
Johan Krenger


50 ponder

Lid sinds: 6-4-2011(UTC)
Berichten: 1.053

Bedankjes: 10 keer
Is 25 keer bedankt in 22 post(s)
Na het vangen van een mooie vis snel de hengel weer terug in positie brengen, vervolgens bij het teruglopen naar de pod uitglijden op de schuine helling met de hengel in mijn hand vol op de hengel op de pod... gelukkig zag ik in mijn ooghoek de hengeltop uit een onnatuurlijke hoek terug veren anders had ik hem zo op de pod gelegd!
F.K  
#39 Gepost : dinsdag 20 december 2011 14:45:15(UTC)
F.K


40 ponder

Lid sinds: 22-6-2010(UTC)
Berichten: 1.413

Davey Remmig schreef:
big-carp schreef:
rond half zeven s'morgens .
ik krijg een mooie run!>vlieg de tent uit en heis men hengel de lucht in.
men vismaat steekt zen kop uit zen tent en blijft zo kijken mornincoffee ... nog geen probleem...
na een 5tal minuten drillen krijg ik nog een pracht van een run op men 2de lijn...
ik ben nog steeds bezig met eerste vis dus ik kan hem niet oppakken. mijn maat zijn kop hangt nog steeds uit zijn tent en laat het ook zo... d'oh! in plaats van mijn 2de lijn op te pakken. :-s
enja die sessie dus 1 gemiste vis...

grtz


De blunder is dat je die maat mee nam met een sessie?gigglesmil Knipoog
z'n blunder is het niet, wel een beetje raar van je maat.
wat ook raar is, meestal haakt de vis zich zelf en kan het bijna niet zijn dat de vis door het niet oppakken van de hengel verspeeld is.Think Is er soms iets anders gebeurd?

Als dit nog eens voor komt doe dan het volgende:
leg de eerst hengel waar je al mee aan het drillen bent weg,zet deze op de baitrunner. (maar natuurlijk wel een stuk strakker!!) pak de andere hengel, dan even kijken welke het dikste isKnipoog die ga je natuurlijk als eerst drillen als de situatie (obstakels) het toe laat. Indien je er geen 2 tegelijk kan drillen, lijkt mij dit de beste optie stel je voor dat je op die ene hengel nou net "the fish of your life' er aan heb gehad...

mvg


Ik zou mn maat uit bed timmeren.
Gertjanmos  
#40 Gepost : vrijdag 23 december 2011 16:45:33(UTC)
Gertjanmos


5 ponder

Lid sinds: 21-10-2011(UTC)
Berichten: 26

floriskouters schreef:
Whahaha danny,


Kameraad van mij sloeg ns een keer de verkeerde hengel aan. Kerol stond als een gek te draaien en toen kwam die dr achter dat die de verkeerde had. En wij hadden het niet meer.


Dit heeft een maat van mij ook gehad! En dan ook nog verbaasd vragen waarom die delkim blijft piepen! Haha nog niet helemaal wakker denk ik.

Zelf ben ik wel eens dat groene "dopje" vergeten van die kaptor haken. d'oh!

Groeten Gj
Good things come to those who bait.


Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
3 Pagina's<123>
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.