logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

3 Pagina's123>
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Erwin  
#1 Gepost : donderdag 15 december 2011 15:44:11(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Hallo allemaal

Tijdens het vissen gaat er nog wel eens wat fout. Een flinke blooper die je vandaag de dag nog af en toe om je oren geslingerd krijgt. Ik ben heel erg benieuwd naar jullie leuke anekdotes / verhalen.

Ik zal de spits afbijten:
Ik ging lekker vissen met Arnold. Het liep als een malle en om het half uur liep de pieper wel af. Enthousiast als we waren wisten we niet hoe snel we de rigs weer in moesten gooien. Aangezien de stek lopend te bereiken was liep Arnold naar de stek om er een handje tijgers bij te gooien. Terwijl mijn vriendelijke vriend wat aan het voeren was ging ik in de hengel hangen om hem zo precies op de juiste plek te krijgen. Je voelt hem al aankomen dacht ik zo...

80 gram lood, vast op zijn hoofd.....

Bloed, steriel gaasje en zo snel mogelijk weer naar huis.

Arnold voert sinds dien niet meer als ik een hengel in mijn handen heb....

Erwin
Sponsor
big-carp  
#2 Gepost : donderdag 15 december 2011 17:03:08(UTC)
big-carp


10 ponder

Lid sinds: 11-3-2011(UTC)
Berichten: 71

auhw!!

lijkt me wel leuk om al die verhaaltjes te gaan lezen xp!!!

grtz
Arnold  
#3 Gepost : donderdag 15 december 2011 17:29:25(UTC)
Arnold


35 ponder

Lid sinds: 13-7-2009(UTC)
Berichten: 974

Erwin schreef:
Hallo allemaal

Tijdens het vissen gaat er nog wel eens wat fout. Een flinke blooper die je vandaag de dag nog af en toe om je oren geslingerd krijgt. Ik ben heel erg benieuwd naar jullie leuke anekdotes / verhalen.

Ik zal de spits afbijten:
Ik ging lekker vissen met Arnold. Het liep als een malle en om het half uur liep de pieper wel af. Enthousiast als we waren wisten we niet hoe snel we de rigs weer in moesten gooien. Aangezien de stek lopend te bereiken was liep Arnold naar de stek om er een handje tijgers bij te gooien. Terwijl mijn vriendelijke vriend wat aan het voeren was ging ik in de hengel hangen om hem zo precies op de juiste plek te krijgen. Je voelt hem al aankomen dacht ik zo...

80 gram lood, vast op zijn hoofd.....

Bloed, steriel gaasje en zo snel mogelijk weer naar huis.

Arnold voert sinds dien niet meer als ik een hengel in mijn handen heb....

Erwin


Arnold heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
8774.jpg
chiele  
#4 Gepost : donderdag 15 december 2011 17:39:49(UTC)
chiele


45 ponder

Lid sinds: 27-6-2010(UTC)
Berichten: 1.902

lol arnold Breede lach
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
sander Janssen vd laak  
#5 Gepost : donderdag 15 december 2011 17:54:48(UTC)
sander Janssen vd laak


20 ponder

Lid sinds: 27-9-2011(UTC)
Berichten: 271

de zelfbouw voerboot uitproberen en hem een zetje gegeven te hebben erachterkomen dat hij helemaal niet aanstaat moest mijn waadpak aan te pas komen

1tje van de vriendin dan :
ik roep dat ze beet heeft en zij zegd dat ze er helemaal niks van gehoord had
hing dr lijn niet over het rolletje van de pieper

1tje van een maatje :
mooi pva zakje gemaakt en vastgebonden etc voordat ie ingooit legt ie hem even voor de kant in om te kijken hoe het staat Domme ik

DannyAlmelo  
#6 Gepost : donderdag 15 december 2011 18:22:12(UTC)
DannyAlmelo


25 ponder

Lid sinds: 9-7-2010(UTC)
Berichten: 464

S'nachts de wekker gezet om 3 uur. Heel sneaky het huis uit (Was 16 toen) gelopen, de spullen gepakt en keihard naar het water gefietst samen met m'n kameraad. Wij alles opzetten, hengels klaarmaken en alsof we het wisten keken we elkaar aan op precies hetzelfde moment en vroegen elkaar: Heb jij de boilienaald nou meegenomen? Man, wat was ik er beroerd van! Snel terug naar huis gefietst, maar toen was de naald ook nog eens spoorloos! Toen ik terug kwam bij mijn kameraad en hem vertelde dat ik hem nergens kon vinden, baalden we natuurlijk verschrikkelijk. Het mooiste komt nu, want er kwam een andere karpervisser aan. Wij kenden hem allebei vaag en om een lang verhaal kort te maken, hij mocht ons niet en wij hem niet. Toen hij zag dat wij aan het inpakken waren en te horen kreeg dat wij de boilienaald kwijt waren, begon hij keihard te lachen. Een normaal mens zou zeggen: Hier, leen die van mij maar. Hij daarintegen zei: Mooi, dan kan ik lekker op jullie plek gaan zitten. Waarop hij zijn spullen uit de kar pakt en tegen zijn viskar neerzette. Op het punt dat wij weg wilden fietsen, komt er net een rukwind aan. Zijn fiets, met kar en al donderd over al zijn spul heen. Alle 3 de hengels doormidden en zijn tas naar de kloten! Nu was het onze beurt om keihard te lachen. Hij gunde ons het licht in de ogen niet, dus kon ik er wel om lachen.
Never let the fear of striking out keep you from playing the game..!
F.K  
#7 Gepost : donderdag 15 december 2011 18:28:03(UTC)
F.K


40 ponder

Lid sinds: 22-6-2010(UTC)
Berichten: 1.413

Whahaha danny,


Kameraad van mij sloeg ns een keer de verkeerde hengel aan. Kerol stond als een gek te draaien en toen kwam die dr achter dat die de verkeerde had. En wij hadden het niet meer.
Lodewijk  
#8 Gepost : donderdag 15 december 2011 18:28:23(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
jezelf afvragen waarom er niks gevangen is......
lagen 12 hengels op de rodpods met de systemen nog op de kant.....
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
Jasperbuth  
#9 Gepost : donderdag 15 december 2011 18:29:24(UTC)
Jasperbuth


30 ponder

Lid sinds: 10-10-2011(UTC)
Berichten: 762

tja,, nooit echt blunders gehad!
Vissen 2013: Zat
Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo
Jorden  
#10 Gepost : donderdag 15 december 2011 18:42:02(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
Mhh,

1.
Naar het water vertrekken, en onderweg denken van "mhh, ik heb wind mee, want het fietsen gaat redelijk goed". na aankomen op de stek zag ik dat ik mijn viskar was vergeten aan te haken -.-' Om 4u 's ochtends denk je nog niet helder na Tong

2.
Helemaal naar de andere kant van het land rijden om een sessie te doen op een plas dicht bij je grootvader, blijkt dat ik de boilies vergeten was :-"

Me...myself...and my rods!
Davey Remmig  
#11 Gepost : donderdag 15 december 2011 21:14:47(UTC)
Davey Remmig


45 ponder

Lid sinds: 18-2-2010(UTC)
Berichten: 1.786



dacht gelijk aan dit filmpje toen ik het verhaal van erwin aan het lezen was.
chiele  
#12 Gepost : donderdag 15 december 2011 21:38:11(UTC)
chiele


45 ponder

Lid sinds: 27-6-2010(UTC)
Berichten: 1.902

Jorden schreef:
Naar het water vertrekken, en onderweg denken van "mhh, ik heb wind mee, want het fietsen gaat redelijk goed". na aankomen op de stek zag ik dat ik mijn viskar was vergeten aan te haken -.-'


heb ooit zo eens voorgehad dat ik op school mn rugzak was vergeten. ik terug met de fiets en aan het secretariaat: ja ik ben mijn rugzak in het secretariaat vergeten...
enkele dagen later mn rugzak ook smorgens vergeten mee te nemen Breede lach
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
Roy84  
#13 Gepost : donderdag 15 december 2011 22:00:45(UTC)
Roy84


20 ponder

Lid sinds: 25-9-2011(UTC)
Berichten: 315

na een half uur rijden aan het water komen en de tent opbouwen en de rodpod en dan erachter komen dat je je hengels vergeten bent. geloof me dat is op dat moment echt niet grappig maar daar kun je later wel weer om lachen hahaha.
beter 1 uur gevist, dan 8 uur gewerkt!!!
big-carp  
#14 Gepost : donderdag 15 december 2011 22:46:46(UTC)
big-carp


10 ponder

Lid sinds: 11-3-2011(UTC)
Berichten: 71

Roy84 schreef:
na een half uur rijden aan het water komen en de tent opbouwen en de rodpod en dan erachter komen dat je je hengels vergeten bent. geloof me dat is op dat moment echt niet grappig maar daar kun je later wel weer om lachen hahaha.


eerst leg ik onthaakmat uit en gooi dan men rigs in... probeer dat altijd zo snel mogelijk te doen :-)

dan pas begin met t tentje en al de andere nest Breede lach

dus men hengels zal ik wel snel merken als ik ze niet bij heb xp

groetjes
edwin  
#15 Gepost : donderdag 15 december 2011 23:12:16(UTC)
edwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 28-5-2010(UTC)
Berichten: 635
Man
Nederland
Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands

Bedankjes: 27 keer
Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
Tijdens een aanbeet, moest ik van een klein dijkje af naar m'n hengels. Wat prachtig weer en zat dus lekker in korte broek en bad slippers aan, viste wel redelijk dicht tegen wat snag aan en moest dus niet al te lang overdoen om bij de hengels te komen , je voelt hem al aankomen. Pieeeeeeep, Ren, struikel,...... PLONS. Daar lag ik in het water, vis nog wel geland, was een mooie schub van 8kg.
team nootdorp  
#16 Gepost : donderdag 15 december 2011 23:14:38(UTC)
team nootdorp


35 ponder

Lid sinds: 2-1-2011(UTC)
Berichten: 956

Bedankjes: 1 keer
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
big-carp schreef:
Roy84 schreef:
na een half uur rijden aan het water komen en de tent opbouwen en de rodpod en dan erachter komen dat je je hengels vergeten bent. geloof me dat is op dat moment echt niet grappig maar daar kun je later wel weer om lachen hahaha.


eerst leg ik onthaakmat uit en gooi dan men rigs in... probeer dat altijd zo snel mogelijk te doen :-)

dan pas begin met t tentje en al de andere nest Breede lach

dus men hengels zal ik wel snel merken als ik ze niet bij heb xp

groetjes

doe ik ook

it's an addiction, there is no treatment
www.teamnootdorp.weebly.com
team nootdorp  
#17 Gepost : donderdag 15 december 2011 23:17:45(UTC)
team nootdorp


35 ponder

Lid sinds: 2-1-2011(UTC)
Berichten: 956

Bedankjes: 1 keer
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
een keer stond me vriend naast mijn rodpod valt hij voorover trekt hij alles in het water, ik kwam niet meer bij=d>
en ik had er nog een maar die ben ik vergeten297 kom er later welweer op

it's an addiction, there is no treatment
www.teamnootdorp.weebly.com
Ruud Gosselink  
#18 Gepost : vrijdag 16 december 2011 08:00:46(UTC)
Ruud Gosselink


35 ponder

Lid sinds: 10-1-2011(UTC)
Berichten: 930

's Ochtends in de mist ingooien en een paar uur laten zien dat een rig op de kant ligt en de ander net boven water in een struik.
Met vaste slip vissen en je hengel in het water zien verdwijnen. ( 2x)
Rustig aan drillen en niet zien dat je lijn op is en van de molen afschiet.
Helemaal kant en klaar zitten en den merken dat je midden in een survival-parcours zit waar 200 man in het water gaan springen.
Je thermosfles achter je neer zetten en dan blijkt dat de boot smaller is dan je dacht.
Afspreken met een maat en dan bij de verkeerde sluis staan wachten.
Een flink aantal kilo's voeren en na drie dagen zien dat ze allemaal onder de steiger drijven.
Tegen je maat zeggen dat jij nog even blijft zitten en er later erg in hebben dat je met hem mee was gereden. (In de tijd van de tamtam, geen mobiel)
Met de korst proberen een stuk hout te laten happen. (leek net een dikke rug)
Een na ergste ...Met de bootjes vol spullen twee keer heen en weer varen naar het eiland in Madine, kamp opzetten en dan er achter komen dat de gesloten tijd een week is verlengd.
De ergste..... Gaan vissen op je trouwdag.

Bewerkt door de gebruiker vrijdag 16 december 2011 08:03:15(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

PatricS  
#19 Gepost : vrijdag 16 december 2011 09:47:51(UTC)
PatricS


30 ponder

Lid sinds: 24-11-2011(UTC)
Berichten: 643
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 8 keer bedankt in 6 post(s)
Je ringtone als een delkim laten klinken, maar als dan 's ochtends je wekker gaat aan de waterkant als een gek je tent uit rukken om je hengel aan te slaan. En dan staat je vismaat je raar aan te kijken als hij aan het genieten is van zijn eerste bakje koffie.

Of en vind ik de leukste (ontwetendheid):

Vismaat van me had gezien op een karper-dvd dat ze een pva-string boilies aan de haak knoopten voor centraal aas om je haakaas. Alleen gebruikte hij gewoon nylon. Wel lachen als hij dan na afloop vol blijft houden dat hij gelijk heeft!
Groeten Patric

-Tijgernoten-
http://patricskarper.blogspot.nl/
Erwin  
#20 Gepost : vrijdag 16 december 2011 09:59:40(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Hahaha gigglesmil Er komen al fantastische verhalen langs. Leuk! Blijf vooral posten. Ik geloof dat Arnold er ook nog wel wat heeft Knipoog
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
3 Pagina's123>
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.