logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Mark T  
#1 Gepost : woensdag 1 februari 2012 17:43:16(UTC)
Mark T


25 ponder

Lid sinds: 18-8-2010(UTC)
Berichten: 544

Plaats hier je ervaringen op winkel gebied, online winkels en off-line winkels.
Slechte maar ook goede ervaringen maar wel met enig respect naar elkaar EN de winkelier.

Mocht je een minder goede ervaring hebben, meldt het dan ook als je er samen met de winkelier
wel uitgekomen bent. Want zo wordt een negatieve ervaring een positieve ervaring.
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden.
Sponsor
Henk Haarlem  
#2 Gepost : woensdag 1 februari 2012 17:45:36(UTC)
Henk Haarlem


50 ponder

Lid sinds: 23-10-2011(UTC)
Berichten: 2.908
Man
Nederland
Locatie: Haarlem

Bedankjes: 1 keer
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Applause Netjes MarkLike
"Mijn grootste moet ik nog vangen".
Mvg. Henk Haarlem.


"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen)
Rely not on the teacher, but on the teaching.
Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words.
Rely not on theory, but on experience.

Do not believe in anything simply because you have heard it.
Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations.
Do not believe anything because it is spoken and rumored by many.
Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes)
Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders.
Stijn1995  
#3 Gepost : donderdag 2 februari 2012 20:46:39(UTC)
Stijn1995


5 ponder

Lid sinds: 3-8-2011(UTC)
Berichten: 16

carp tackle shop in merksplas ( België )

-voor goede tips en vragen
-Zeer vriendelijke mensen !!!
-Zeer groot assortiment van al het materiaal dat je maar kan bedenken
-Zeer goede service !

Dit is mijn vaste winkel hier haal ik al mijn materiaal =)
17-18-19 feb =) !!!opendeurdag!!!!

Bewerkt door de gebruiker donderdag 2 februari 2012 21:03:55(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

F.K  
#4 Gepost : donderdag 2 februari 2012 20:48:28(UTC)
F.K


40 ponder

Lid sinds: 22-6-2010(UTC)
Berichten: 1.413

Hengelsport kruidenier, prima service staat altijd kopje koffie klaar.
En hebben alles gwn op vooraad zoals het hoort.

Btw 9 maart is er een opendag.
timvanzanten  
#5 Gepost : donderdag 2 februari 2012 20:52:07(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
Van Nimwegen Amersfoort. Hele behulpzame mensen die je niet zomaar iets willen verkopen maar ook luisteren naar je! Het is een wat kleiner winkeltje met een wat kleiner assortiment maar alle belangrijke producten van de bekende merken hebben ze!
Henk Haarlem  
#6 Gepost : vrijdag 3 februari 2012 00:26:34(UTC)
Henk Haarlem


50 ponder

Lid sinds: 23-10-2011(UTC)
Berichten: 2.908
Man
Nederland
Locatie: Haarlem

Bedankjes: 1 keer
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Ik doe ook een duit in het zakje;
Waar ik kom va de eerste dag dat ik er kwam nu heel wat jaren geleden is; Hengelsport Koopman Bennebroek, vanaf dag één mij daar thuis gevoeld koffie altijd klaar en een praatje over vissen of uitleg materiaal hebben ze altijd tijd voor je, garantie en aftersale altijd tevreden over geweest, dat de man hier achter inmiddels een vriend en ook mijn vis maat is staat daar los van,

Maar ook in Haarlem heb je een leuke maar een te kleine zaak P&S Visreizen Daar moet je zijn voor een goed geregelde vis vakantie, Tackel aanbod is wat aan de kleine kant voor de tackel gevorderde maar een beginnende kan en wordt goed geholpen door Michel, en ze hebben zee-aas das super.
Goedvolk Haarlem Niet eens Was vroeger goed/ leuk maar dat kwam door de verkoper die daar toen werkte, zijn naam ben ik vergeten maar dat was de reden, daarna gingen de zuurpruimen er zelf instaan en hielpen de sfeer naar de kl*ten.
Hengelsport Willem in Amsterdam; heb er mij vergunning moeten halen dus maar één keer geweest, echter ik werd ontvangen alsof ik er al jaaaaren kwam, leuke zaak, een echte Amsterdammer.Like
P&B is nu niet meer, voelde mij er niet thuis maar Bert was er de top gozer Jammer dat hij zo ziek is geworden,Niet eens
Ben ook bij Jos Van Pinxteren in Boxtel geweest, ik weet niet of jullie hem kennenDus... maar mooie zaak alles overzichtelijk en een goede bak koffie en iemand die de moeite neemt om je iets te vertellen.
Heb ook eens Ericesv supply ontmoet en gesproken op beurs en moet zeggen een leuke gozer en ben zeer te spreken over zijn lijm en lijn.Like

Ook internet shop House of carp ben ik zeer tevreden over die Mark Zelle belde mij terug na plaatsen bestelling om te zeggen dat als ik iets van 6€ er bij zou nemen het bestelde gratis thuisbezorgd zou worden, inplaats dat ik 6€ kwijt zou zijn aan bezorg kosten had ik er nu iets voor, kijk dat is meedenken met je clientèle.
Raven Lelystad; Nee hoor Genoeg over gezegd.

Marine Hermans in IJmuiden, Sinds kort werkt die Henk van P&B daar en sindsdien groeit het Hengelsport gebeuren, leuke bediening en ook nog eens geschikt als er iets nodig is voor de boot.
Ook hier staat er koffie te wachten, en natuurlijk het aanbod zee-aas.
Tot zover mijn bijdragen aan info, indien er iets te binnen schiet laat ik het horen.

Bewerkt door de gebruiker vrijdag 3 februari 2012 10:12:07(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

"Mijn grootste moet ik nog vangen".
Mvg. Henk Haarlem.


"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen)
Rely not on the teacher, but on the teaching.
Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words.
Rely not on theory, but on experience.

Do not believe in anything simply because you have heard it.
Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations.
Do not believe anything because it is spoken and rumored by many.
Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes)
Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders.
Skool  
#7 Gepost : vrijdag 3 februari 2012 08:41:24(UTC)
Skool


10 ponder

Lid sinds: 16-8-2011(UTC)
Berichten: 75

"Hengelsport nijmegen"
Eind verleden jaar overgenomen door "Hertog hengelsport " uit veenendaal
Goede service,vriendelijk personeel,behulpzaam
Kortom ik kom er graag.

"Hengelsport wijchen/tuinwereld"
Zit in een boven verdieping van een tuincentrum(verpacht)
Staat niet altijd het zelfde personeel,soms ook een medewerker van het tuincentrum
Wel goede service,vriendelijk behulpzaam
Af en toe ook op zondag open



sander Janssen vd laak  
#8 Gepost : vrijdag 3 februari 2012 09:56:20(UTC)
sander Janssen vd laak


20 ponder

Lid sinds: 27-9-2011(UTC)
Berichten: 271

hengelsport van nimwegen amersfoort kan ik idd bevestigen kom er dan ook graag

hengelsport gooiland hilversum idem familie bedrijfje redelijk klein winkeltje maar toch een hoop op voorraad
en kennis van van alles en nog wat iets niet op voorraad dan regelt hij het voor je
mag tegenwoordig de deur niet meer uit zonder een gezellig bakkie leut Like

hengelsport utrecht is toch redelijk groot goede service ,staat altijd een bakkie leut klaar voor je
overzichtelijke winkel en aardige medewerkers
staan altijd klaar met advies en zijn niet bang om ergens een discussie over te voeren

sander hengelsport was de laatste 2 keer dat ik er geweest ben een zooitje en ben zo weer huiswaards gekeerd
mensen willen alleen maar verkopen ... niet mijn smaak ....
Erwin  
#9 Gepost : vrijdag 3 februari 2012 10:01:30(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Ik ben zelf een vaste bezoeker van de Zunnebeld Zwolle. Sinds een aantal jaar vind ik de service werkelijk top. De reden dat ik niets online bestel maar altijd eerst bij hun ga kijken. Ze hebben alles (en zo niet, bestellen ze het) en de service en garantie is fantastisch!

Is er iets mis, worden er geen vragen gesteld maar wordt het probleem meteen opgelost.
jvs  
#10 Gepost : vrijdag 3 februari 2012 10:18:01(UTC)
jvs


40 ponder

Lid sinds: 1-11-2010(UTC)
Berichten: 1.023

ik heb 4 winkels waar ik altijd heen ga.
Voor roofvisspullen ga ik altijd naar vd vreede in gestel,top zaak vriendelijke mensen,en ze bestellen direct als je iets nodig hebt,en binnen 3 dagen in huis,voor het grotere roofvisspul,ga ik naar fauna hengelsport in raamsdonkveer.

Voor karperspullen ga ik altijd naar josvanpinxteren,koffie krijg ik er nooit,maar ik heb liever dikke kortingen dan koffie Like Breede lachd Breede lachd

Voor kleine spulletjes ga ik vaak naar de molen,dat is bij mij in de straat,alleen heeft hij bijna nooit iets op voorraad,dus die zal ik aankomend seizoen ook bij jos halen.

Bewerkt door de gebruiker vrijdag 3 februari 2012 10:19:08(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

houdoe en bedankt
josvanpinxteren  
#11 Gepost : vrijdag 3 februari 2012 10:50:53(UTC)
josvanpinxteren


25 ponder

Lid sinds: 27-8-2010(UTC)
Berichten: 513

goed voornemen jurgen. mijn koffie is ook alleen voor mensen die minimaal 2x in de week komen hahahaha.

Het automaat staat op de balie dus volgende keer ben je de eerste.

tot snel
Je kan niet altijd vangen tijdens het vissen, anders had vissen wel vangen geheten!!!!!!!!


groeten jos van Pinxteren
Mark T  
#12 Gepost : vrijdag 3 februari 2012 13:06:42(UTC)
Mark T


25 ponder

Lid sinds: 18-8-2010(UTC)
Berichten: 544

Zo wordt het toch nog een interessant topic
wat prettig is om te lezen. Top mannenLike
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden.
Tom98  
#13 Gepost : vrijdag 3 februari 2012 18:42:26(UTC)
Tom98


15 ponder

Lid sinds: 18-7-2011(UTC)
Berichten: 153

Henk Haarlem schreef:


Goedvolk Haarlem Niet eens Was vroeger goed/ leuk maar dat kwam door de verkoper die daar toen werkte, zijn naam ben ik vergeten maar dat was de reden, daarna gingen de zuurpruimen er zelf instaan en hielpen de sfeer naar de kl*ten.


die man die er in stond ( ik ga zijn naam niet noemen) is nu weg, gescheiden van zijn vrouw, die de dochter is van de oprichter, die ik wel goed ken.
er staan nu weer leuke jongens in de winkel.
Henk Haarlem  
#14 Gepost : vrijdag 3 februari 2012 18:50:30(UTC)
Henk Haarlem


50 ponder

Lid sinds: 23-10-2011(UTC)
Berichten: 2.908
Man
Nederland
Locatie: Haarlem

Bedankjes: 1 keer
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Tom98 schreef:
Henk Haarlem schreef:


Goedvolk Haarlem Niet eens Was vroeger goed/ leuk maar dat kwam door de verkoper die daar toen werkte, zijn naam ben ik vergeten maar dat was de reden, daarna gingen de zuurpruimen er zelf instaan en hielpen de sfeer naar de kl*ten.


die man die er in stond ( ik ga zijn naam niet noemen) is nu weg, gescheiden van zijn vrouw, die de dochter is van de oprichter, die ik wel goed ken.
er staan nu weer leuke jongens in de winkel.


Nee daar voor nog Tom toen ze nog op de botermarkt zaten, Als 98 je geboorten jaar is dan kan je het niet weten, en de zuurste die daar was/is is die moeder van haar.
Maar het is een goede aanvulling van je dat er weer leuke jongens daar staan, is toch positief nieuws.Like
Maar als ik ermee klaar ben dan ben ik ermee klaar.

Bewerkt door de gebruiker vrijdag 3 februari 2012 18:53:07(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

"Mijn grootste moet ik nog vangen".
Mvg. Henk Haarlem.


"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen)
Rely not on the teacher, but on the teaching.
Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words.
Rely not on theory, but on experience.

Do not believe in anything simply because you have heard it.
Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations.
Do not believe anything because it is spoken and rumored by many.
Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes)
Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders.
thimon  
#15 Gepost : vrijdag 3 februari 2012 19:19:54(UTC)
thimon


50 ponder

Lid sinds: 19-12-2011(UTC)
Berichten: 1.233
Man
Locatie: Zwolle

Bedankjes: 81 keer
Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
Erwin schreef:
Ik ben zelf een vaste bezoeker van de Zunnebeld Zwolle. Sinds een aantal jaar vind ik de service werkelijk top. De reden dat ik niets online bestel maar altijd eerst bij hun ga kijken. Ze hebben alles (en zo niet, bestellen ze het) en de service en garantie is fantastisch!

Is er iets mis, worden er geen vragen gesteld maar wordt het probleem meteen opgelost.


Compleet mee eens Erwin! ik hoef er weinig aan toe te voegen.
wat ik er wel over kwijt wil is dat helaas stein jansen er weg is.
dat was toch wel een enorme aanwinst wat karper advies betreft, en buiten dat een zeer toffe gozer!
Doorzetten wordt beloond!
Ron van Houtum  
#16 Gepost : vrijdag 3 februari 2012 19:49:41(UTC)
Ron van Houtum


50 ponder

Lid sinds: 10-2-2010(UTC)
Berichten: 2.857
Man
Nederland
Locatie: in een huis

Bedankjes: 12 keer
Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
josvanpinxteren schreef:
goed voornemen jurgen. mijn koffie is ook alleen voor mensen die minimaal 2x in de week komen hahahaha.

Het automaat staat op de balie dus volgende keer ben je de eerste.

tot snel


Dit jaar Jos dit jaar kom ik eens kieken

Maar Peter de Jonge komt die nog wel regelmatig?
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen.
mike.l  
#17 Gepost : vrijdag 3 februari 2012 19:57:10(UTC)
mike.l


15 ponder

Lid sinds: 5-7-2010(UTC)
Berichten: 156

Al jaren kind aan huis bij Vos Hengelsport in Almelo.
Groot assortiment, zeer vriendelijke kundige mensen die alle tijd voor je nemen. ( ook gewoon voor een kletspraatje )
Fantastische service,ook hier staat altijd de koffie en/of een drankje klaar.
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.